Błąd 012546 - silnik klapy kolektora ssącego V1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • carlito24
    Classic
    • 2010
    • 6

    Błąd 012546 - silnik klapy kolektora ssącego V1

    witajcie,

    Ostatnio woskowalem auto i niechcacy polecialem troche z woskiem po czarnych listwach na drzwiach. Skutek jest taki ze teraz mam na nich biale pasy. Wie ktos moze jak najlatwiej to usunac?
  • bigbrain
    Classic
    • 2009
    • 2

    #2
    Błąd 012546 - silnik klapy kolektora ssącego V1

    Witam,
    Mam pewien problem z Octavią II kombi 1,9 TDI.
    Po podłaczeniu samochodu do komputera wyskakuje błąd 012546 - silnik klapy kolektora ssącego V1 - brak sygnału.
    Niestety po skasowaniu błędu trzeba przejechać kilka kilometrów i po kilku odpaleniach błąd znowu wyskakuje. Dlatego mechanik stwierdził, że jest to ciężkie do zdiagnozowania na miejscu.
    Miał może ktoś taki problem, albo moze pomóc?

    Komentarz

    • pcbs
      Drive
      • 2007
      • 42

      #3
      Re: Błąd 012546 - silnik klapy kolektora ssącego V1

      Zamieszczone przez bigbrain
      Witam,
      Mam pewien problem z Octavią II kombi 1,9 TDI.
      Po podłaczeniu samochodu do komputera wyskakuje błąd 012546 - silnik klapy kolektora ssącego V1 - brak sygnału.
      Niestety po skasowaniu błędu trzeba przejechać kilka kilometrów i po kilku odpaleniach błąd znowu wyskakuje. Dlatego mechanik stwierdził, że jest to ciężkie do zdiagnozowania na miejscu.
      Miał może ktoś taki problem, albo moze pomóc?
      Powinieneś zacząć od zmiany mechanika. :P

      Komentarz

      • toocool
        Rider
        • 2008
        • 303
        • Octavia IV combi (NX5)

        #4
        bigbrain, silniczek klapy gaszącej nie działa. Pewnie trochę telepie autem przy gaszeniu, co?

        Jak znajdziesz kogoś, kto zechce spróbować zregenerować to walcz, bo nowa klapa to kupa kasy (do mnie wyszło 1400zł).

        Sprawdź samemu czy przewody nie są zerwane...

        BTW, myślałem, że w 1.9 klapa sterowana jest podciśnieniem...
        Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

        Komentarz

        • bigbrain
          Classic
          • 2009
          • 2

          #5
          Zamieszczone przez toocool
          BTW, myślałem, że w 1.9 klapa sterowana jest podciśnieniem...
          No właśnie jest !
          Wcześniej wyskakiwał też bład (nie pamiętam numeru) korpusu przepustnicy i gdzieś mi tam świta numer V157. Przepustnica została wymieniona na nową,co miało definitywnie zakończyć sprawę. Wcześniej były drgania po odpaleniu zimnego silnika, teraz wszytko jest niby ok, ale błąd wyskakuje i -jak widać nie była to wina tylko przepustnicy.

          Zamieszczone przez toocool
          nowa klapa to kupa kasy (do mnie wyszło 1400zł)
          Czy to jest to, o czym rozmawiamy? : http://allegro.pl/item823379519_klap...a_1_9_tdi.html

          Komentarz

          • toocool
            Rider
            • 2008
            • 303
            • Octavia IV combi (NX5)

            #6
            Jak klapa jest podciśnieniowa, to sprawdź jeszcze rurkę od podciśnienia. Może ciśnienie ucieka.

            Ten link to ta część (tylko sprawdź jeszcze dokładnie numerki). Dodatkowo z klapą masz EGR. I cena zupełnie inna niż do BKD... Tylko upewnij się, że to nówka.
            Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              Jesteście pewni, że sterowanie klapki gaszącej jest podciśnieniem?

              Bo tak na oko to w ETKA nie widzę tam żadnego wężyka i nawet numer jest taki sam dla BKD ( a tam na 100% jest elektryczna ) 038 128 063 L? Aż normalnie muszę spojrzeć jak to jest u mnie w aucie...

              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • toocool
                Rider
                • 2008
                • 303
                • Octavia IV combi (NX5)

                #8
                kowal 2002, ja właśnie nie jestem. Bo jak podciśnieniowo, to skąd silniczek?
                Jak numer jest ten sam co w BKD, to na 100% nie ma żadnego podciśnienia, tylko elektrycznie sterowany silniczek. Chyba, że błąd w ETCE...
                Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

                Komentarz

                Pracuję...